Yksin_jaaneen_aaniAloittaja · 15. kesäk. 2026
Olen kolmesta sisaruksesta ainoa joka huolehtii äidistä. Kaksi muuta asuu samalla paikkakunnalla mutta eivät käy. Kun ehdotin että jaetaan käyntejä, sain vastaukseksi "sähän olet aina ollut äitiläinen". Olen katkera ja väsynyt. Miten te olette ratkaisseet?