Pohtija_helsinkiAloittaja · 3 pv sitten
Äidillä (84 v) menee aamulla, lounaalla ja illalla lääkkeitä. Dosetti jää huomaamatta vaikka siinä on kellokin. Mietin lääkeautomaattia. Onko hälytyksestä oikeasti hyötyä jos vanhus ei kuule tai ei välitä?