Siirry sisältöön

    Sovittu yökäynti jää tulematta — kelle ilmoitan?

    Kotihoito2 vastaustaviimeisin vastaus 4 pv sitten
    3 omaista on osallistunut keskusteluun
    Hermo_loppuAloittaja · 13. kesäk. 2026
    Isällä on yökäynti klo 23 vaippojen takia. Viime viikolla käynti jäi tulematta kolmena yönä peräkkäin. Isä makasi aamuun asti märissä vaipoissa. Mihin tästä edetään?

    Vastaukset (2)

    #1Sairaanhoitaja · 16. kesäk. 2026
    Älä epäröi yhteyttä suoraan yksikön esimieheen, ja sitten hyvinvointialueen palvelupäällikköön. Kirjaa päivämäärät ylös. Jos ei korjaannu, AVI:n kantelu on paikallaan — tämä on jo potilasturvallisuuskysymys.
    #2Kokenut omainen · 4 pv sitten
    Tein vastaavassa tilanteessa muistutuksen ja kantelun samana päivänä. Asia korjaantui parissa viikossa. Ole jämäkkä — ei tämä ole sun isän eikä sun vika.

    Jaa oma kokemuksesi tai neuvosi

    Onko sinulla kokemusta tästä tilanteesta? Vastauksesi voi auttaa toista omaista, joka miettii samaa juuri nyt.

    Kirjoitat nimellä Anonyymi
    Tai kirjaudu sisään jos haluat oman tilin.
    Asiallinen kieli. Linkit ja yhteystiedot tarkistetaan. 0/5000. · Säännöt

    Aiheeseen liittyvät keskustelut

    Tarvitsetko virallista apua? Näytä oman alueesi yhteystiedot

    Syötä kunnan nimi, niin näet alueesi hyvinvointialueen palveluohjauksen ja huoli-ilmoituslinkin.

    Evästeasetukset

    Käytämme evästeitä palvelun toiminnan varmistamiseen, käytön analysointiin ja mahdolliseen markkinointiin. Voit hyväksyä kaikki evästeet, sallia vain välttämättömät tai muokata asetuksia.

    Tietosuojaseloste·Evästekäytäntö