Voimaton_tytarAloittaja · 12. kesäk. 2026
Äiti (keskivaikea muistisairaus) on alkanut sylkemään lääkkeet ulos ja jopa lyömään. Hän pelkää että myrkytän hänet. Mitä teette tässä?
Käytämme evästeitä palvelun toiminnan varmistamiseen, käytön analysointiin ja mahdolliseen markkinointiin. Voit hyväksyä kaikki evästeet, sallia vain välttämättömät tai muokata asetuksia.