Siirry sisältöön
    Muistisairaus

    Kannattaako muistitutkimuksiin pyytää?

    Muistisairaus3 vastaustaviimeisin vastaus juuri nyt
    Anonyymi_tätiAloittaja · 12. kesäk. 2026
    Mies on 72 ja unohtelee yhä enemmän. Eilen ei muistanut tyttären nimeä hetkeen. Itse vähättelee. Pitäisikö viedä tutkimuksiin vaikka hän ei halua?

    Vastaukset (3)

    #1Omaishoitaja_66 · 3 pv sitten
    Kannattaa ehdottomasti. Mitä aiemmin diagnoosi sitä paremmin lääkitys auttaa. Meillä viivyteltiin ja kaduin.
    #2Muistiäiti · juuri nyt
    Terveysasemalle ajan varaus, sieltä lähete muistipoliklinikalle. Voi olla pitkä jono mutta sieltä alkaa.
    #3Anonyymi_täti · juuri nyt
    Kiitos. Yritän puhua hänelle taas tänä viikonloppuna.

    Kirjaudu sisään vastataksesi keskusteluun.

    Kirjaudu sisään

    Evästeasetukset

    Käytämme evästeitä palvelun toiminnan varmistamiseen, käytön analysointiin ja mahdolliseen markkinointiin. Voit hyväksyä kaikki evästeet, sallia vain välttämättömät tai muokata asetuksia.

    Tietosuojaseloste·Evästekäytäntö