Salaa_vasynytAloittaja · 10. kesäk. 2026
Olen hoitanut äitiä kotona kolme vuotta. En ole nukkunut yhtenäistä yötä kuukausiin. Olen alkanut ajatella että äiti pitäisi viedä hoivakotiin. Sitten häpeän omaa ajatustani. Onko muita jotka ovat painineet saman kanssa?