Hiljainen_huoliAloittaja · 11. kesäk. 2026
Isä (78) jäi leskeksi 2 v sitten. Tyhjiä pulloja on aina enemmän ja sekavaa puhetta yhä useammin. En ole koskaan keskustellut hänen kanssaan tällaisesta. Pelkään loukkaavani. Miten?
Syötä kunnan nimi, niin näet alueesi hyvinvointialueen palveluohjauksen ja huoli-ilmoituslinkin.
Käytämme evästeitä palvelun toiminnan varmistamiseen, käytön analysointiin ja mahdolliseen markkinointiin. Voit hyväksyä kaikki evästeet, sallia vain välttämättömät tai muokata asetuksia.