Siirry sisältöön

    Naapuri soitti että äiti harhaili yöpuvussa

    Huoli läheisestä5 vastaustaviimeisin vastaus 1 pv sitten
    5 omaista on osallistunut keskusteluun
    HuolissaanKuopiostaAloittaja · 2 pv sitten
    Sain juuri puhelun. Äiti oli ulkona yöpuvussa keskellä päivää, ei muistanut missä asuu. Naapuri toi kotiin. Itse asun 300km päässä. Mitä teen nyt? En pysty tulemaan ennen viikonloppua.

    Vastaukset (5)

    #1Sisko_Tre · 2 pv sitten
    Soita HETI hyvinvointialueen palveluohjaukseen ja kerro tilanne. He voi tehdä kotikäynnin nopeasti. Jos äiti on välittömässä vaarassa niin 112.
    #2PoikaHki · 1 pv sitten
    Voit myös tehdä huoli-ilmoituksen iäkkäästä henkilöstä, sen voi tehdä kuka tahansa. Hyvinvointialueen sivuilta löytyy lomake.
    #3Tytär78 · 1 pv sitten
    Käykö joku naapuri tai ystävä kurkkaamassa illalla? Itse pyysin äidin naapuria avuksi siirtymäaikana ja maksoin pienen korvauksen.
    #4HuolissaanKuopiosta · 1 pv sitten
    Kiitos. Soitin palveluohjaukseen, lupasivat käydä huomenna. Tein myös huoli-ilmoituksen. Hengitän hetken.
    #5Väsyttääjo · 1 pv sitten
    Hyvä. Älä jää yksin tähän. Pidä meidät kärryillä jos jaksat.

    Jaa oma kokemuksesi tai neuvosi

    Onko sinulla kokemusta tästä tilanteesta? Vastauksesi voi auttaa toista omaista, joka miettii samaa juuri nyt.

    Kirjoitat nimellä Anonyymi
    Tai kirjaudu sisään jos haluat oman tilin.
    Asiallinen kieli. Linkit ja yhteystiedot tarkistetaan. 0/5000. · Säännöt

    Aiheeseen liittyvät keskustelut

    Evästeasetukset

    Käytämme evästeitä palvelun toiminnan varmistamiseen, käytön analysointiin ja mahdolliseen markkinointiin. Voit hyväksyä kaikki evästeet, sallia vain välttämättömät tai muokata asetuksia.

    Tietosuojaseloste·Evästekäytäntö