Empaattinen_naapuriAloittaja · 5 pv sitten
Yläkerrassa asuu yksinäinen vanhus (n. 85 v). Posti kasaantuu, valot palaa ympäri vuorokauden, kuulen yöllä kaatumisia. Onko minun puuttuminen tähän tunkeilua vai velvollisuus?
Syötä kunnan nimi, niin näet alueesi hyvinvointialueen palveluohjauksen ja huoli-ilmoituslinkin.
Käytämme evästeitä palvelun toiminnan varmistamiseen, käytön analysointiin ja mahdolliseen markkinointiin. Voit hyväksyä kaikki evästeet, sallia vain välttämättömät tai muokata asetuksia.