Kysyva_poikaAloittaja · 7. kesäk. 2026
Isälle tarjottiin paikka palvelukodista mutta vain kahden hengen huoneesta. Yhden hengen huoneeseen on vuosien jono. Isä on koko ikänsä asunut yksin, on ujo ja arka. Miten te olette tehneet?
Syötä kunnan nimi, niin näet alueesi hyvinvointialueen palveluohjauksen ja huoli-ilmoituslinkin.
Käytämme evästeitä palvelun toiminnan varmistamiseen, käytön analysointiin ja mahdolliseen markkinointiin. Voit hyväksyä kaikki evästeet, sallia vain välttämättömät tai muokata asetuksia.