Vaimo_47vAloittaja · 3. kesäk. 2026
Olemme olleet naimisissa 47 vuotta. Miehelläni on edennyt muistisairaus eikä kotona enää pärjää. Hän muuttaa ensi viikolla palvelutaloon. Olen kauhuissani siitä että jään yksin tyhjään taloon. Onko muita jotka ovat kokeneet saman?