VäsyttääjoAloittaja · 8. kesäk. 2026
Miten te tiesitte että on aika hakea palvelutaloon? Äiti kaatuu jo viikoittain. Itse en pysty olemaan siellä koko ajan. Mutta hän itse sanoo että haluaa kotiin.
Tunnen syyllisyyttä jo pelkästä ajatuksesta.